dijous, 5 de maig del 2016

Parlant d'educació

Aquest és un blog de prova. Hi miro de fer dues coses: primer, agafar l'hàbit d'escriure per que no em resulti tan penós i, segon, exposar de manera ordenada idees i opinions que em venen al cap en el meu dia a dia.
És per aquesta darrera raó que els articles del diari i la tasca quotidiana seran presents a la majoria de les entrades. Està clar -sobretot per a gent com jo, que no som capaços de recordar les coses per si soles- que només els estímuls immediats ens porten a pensar sobre un tema o altre.
En aquest sentit, un tema que apareixerà sovint serà el de l'educació. I ho farà per les dues raons assenyalades, perquè per una banda apareixen tot d'articles i opinions a diaris i xarxes socials que em provoquen reaccions de tot tipus -majoritàriament d'esgarrifança- i per altra banda perquè pertany a la meva rutina. Treballo en aquest món, és clar. No és una cosa que costi gaire d'endevinar si, finalment, en faig d'aquest blog un costum.
Així doncs, enceto bloc d'articles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada